محمدمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات بالام

تولد یک سالگی

1392/2/31 18:10
نویسنده : مامانی
1,398 بازدید
اشتراک گذاری

 

 niniweblog.comniniweblog.com

 

جشن تولد یک سالگی محمدبالام

kart mohammad.jpg

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com 

یاد گرفتم بخندم وگریه کنم

سپس نشسته و بایستم

وحالا حتی میتونم راه برم اگه شما دست های کوچولوم رو بگیرید.

اما شروع هرکاری زیباست.

هی دنیا من دارم یک ساله میشم!

این اولین تولد منه

(محمدجون) شمارو دعوت می کنه به جشن ما بپیوندید.

مامان وبابام میگن یه ساله شدم

خودم نمیدونم چندسالمه

برام جشن گرفتن

اگر بیاین خوشحال میشم.

کیک 2طبقه تولد محمدبالام

طبقه اول کیک درمراسمی که بعدازظهرباحضور خانم ها برگزارشد

بریده شد

 طبقه دوم کیک هم درمراسم شام وبعدازشام باحضورآقایان

بریده شد. دراین مراسم عمو رحیم ودایی رضا ودیگران

بارقص آذریشون مجلسمونو شیرین کردند.

انشاالله تو عروسیتون جبران میکنم دایی جان ها وعموجان ها

چیزی که بیشتر ازهمه خوش گذشت شکل کادو بازکردن دایی رضا و به اسم صدا زدن

مهمونایی بود که کادو آورده بودند

  niniweblog.com

  dsc_0731.jpg

 

  niniweblog.com

dsc_0720.jpg

 

 محمد وباباجون درمراسم تولد که

یه اسب خوشگل به همراه وجه نقد(1000000ریال)

کادوی محمد بود

دستت دردنکنه

 محمد وآقاجون که کادوش

یه دوچرخه آبی خوشگل بود.

دستت دردنکنه

وقت کیک بریدن و بخور بخوره

 

محمد به همراه عمومالک،عمو یوسف،عمو یونس وعمواصغر

niniweblog.com 

20130103167.jpg

محمد با پسرعمو امیرحسین ماشین سواری میکنه!!!!

چه سخاوتمند

20130103160.jpg

niniweblog.com

20130103164.jpg

اینم کادوی بابایی

دستت دردنکنه بابایی

20130103163.jpg

کادوی وجه نقدی بقیه مهمونا

دسته همتون دردنکنه زحمت کشیدیدن

pul.jpg

ریخت وپاش بعد ازجشن تولد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس مامان باران قلنبه
5 اردیبهشت 92 10:34
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامانی طهورا
8 خرداد 92 23:33
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاله زنده باشی مامانی ما هم آذری زبانیم اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم